Handelsebetingelser:

 

Bilpleje.
Skal du have klargjort din bil på din adresse er det vigtigt, at der er plads til at vi kan holde ved din bil, samt at alle døre på bilen skal kunne åbnes helt således at vi kan komme til. Vi udfører ikke altid mobil klargøring ved tæt bebyggede områder. Bilen skal være tømt når vi ankommer. Skulle der alligevel ligge nogle ting i bilen som Du/I har overset vil vi naturligvis samle alt sammen i en pose og lægge det i baggagerummet når vi er færdige. Ønsker du, at vi sørger for den fulde oprydning, bedes du meddele dette, da det vil tage os ekstra tid. Odense Bilpleje tager ikke ansvar for eventuelle forsvundne værdigenstande.
Det er vigtigt, at du tjekker bilen igennem inden vi kører så vi er sikre på, at alt er som det skal være, da I som kunder skal skrive under på, at vi har fuldført vores job forsvarligt uden nogen former for skader. Såfremt der skulle være skrøbelige dele eller andet ved/i bilen, skal det oplyses på forhånd. Ved biler der er større end en stationcar såsom Ford Xmax, 4×4, Suv eller varevogne, vil der komme et tillæg alt efter størrelsen på bilen.
Er din bil meget beskidt eller har en masse indgroet snavs i måtter, gulv, sæder mv. skal dette også oplyses ved bestillingen, da det er en opgave vi bruger ekstra tid på og som vil koste et mindre gebyr. Tilsvarende gælder for bilen udvendig, hvis lakken skulle have tjærepletter eller flyverust der skal fjernes. Eksempelvis fastgroet bremsestøv på fælge kan være meget svært at få helt ren igen, men vi gør vores bedste indenfor det tidsrum vi bruger på netop den pakke du bestiller. Vil du have brugt ekstra tid på en specifik opgave, herunder rens af fælge -/lak, skal dette oplyses ved bestilling. Skulle det være tilfældet at vi kommer til at vente på jer på aftalt adresse ved planlagt tidspunkt, og I ikke er tilstede, som forhindrer os i at udføre vores job, vil der være pålagt et tillæg for ventetid på 300 kr. pr. 30 min. inkl. moms.
Vi ringer og giver besked ca. 30 min. før ankomst. Inden påbegyndelse af vores job tjekker vi bilens tilstand. Såfremt bilens tilstand er meget slem, har uheld såsom opkast, dyrehår eller lignende som vi ikke er informeret om ved bestillingen, vil dette blive noteret som en forgæves levering, hvis I vil afbestille på grund af tillæg. Det samme er gældende hvis vi først opdager diverse uheld under vores behandling som vi ikke har fået oplyst ved bestilling.

Ordre.
Når du booker en tid igennem vores online bookingsystem vil du automatisk modtage en returmail hvor din bestillingsordre fremgår. Din ordre vil først være gældende, efter du har modtaget en yderligere mail fra os hvori vi har bekræftet tid/dato. Sker det, at du ikke hører fra os senest 24 timer efter din booking, bedes du ringe til os for bekræftelse af ordre.

Afbestilling.
Skal ske senest 24 timer før via mail. Skulle vi ankomme forgæves eller Du/I ikke er hjemme på den aftale tid, vil Du/I blive faktureret for halvdelen af ordrens pris, da vi vil miste kunder i det tidsrum vi har sat af på Din/Jeres bil.

Betaling.
Betaler du Via bank eller Mobilepay er det vigtigt du tilføjer faktura nr. ved overførslen. Vi modtager ikke kreditkort.

Kørsel.
Vores mobile biler kører fra Nyborgvej 189, Odense SØ – 5220, og bor du over 30 km fra os kan der forkomme et kørselsgebyr.